2014. november 28., péntek

READ-A-THON

Mivel fél életem YouTube-on töltöm, ezért nem meglepő, hogy ismét ott találtam valami pöpecet. Öööhm, 7-napos readathont fogok tartani.

Mivel épp nincs meló, barátok nincsenek itthon, és az egyetlen kötelezettségem az, hogy Samut (becses kutyám) napi háromszor levigyem sétálni, ezért időmilliomos vagyok. Ésakkor olvassunk.
Lényegében abból áll ez, hogy - nem tudom, változó-e havonta, de - vannak kihívások, amiket teljesíteni kellene egy 7-napos olvasási maraton alatt.

Nem éreztem szükségét annak, hogy úgy igazán beleássam magam, és kiderítsem, pontosan mi-hogy van. Egy booktuber múlt havi kihívásait lenyúlva, sebtiben  - 3 óra alatt - választottam magamnak tegnap könyveket (ma meg már újakat találva vakarózok, hogy cseréljem-e őket ki), amiket el kell olvasnom egy hét lefolyása alatt.

Hat challenge van most, amit kitűztem (vagy valaki más, aztán én elloptam tőle), amik:
  1. olvass el egy könyvet képekkel benne
  2. olvass el egy könyvet abból a műfajból, amit leginkább hanyagoltál ebben az évben
  3. kezdj el- és fejezz be egy sorozatot
  4. olvass el egy valaki más által választott könyvet
  5. olvass el egy könyvet, kékkel a borítóján
  6. olvass hét könyvet/ vagy egy napi 250-300 oldal átlagot.
Megpróbálom... aztán kiderül, hogy túl magasak-e az elvárások. Ha igen, és megbukok - akkor sírni fogok -, akkor legközelebb kisebb dolgokat tűzök ki. 

Lényegében, ha tetszik az ötlet, lehet itt cserélgetni tetszés szerint a kihívásokat, meg minden.
Én most nagyon izgulok, és várom a vasárnapot - akkor kezdem -, és hjaj. Felturbóztam magam erre az egészre, remélem nem leszek meh hangulatban jövőhéten, mert akkor nyakonvágom magam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése