2012. április 14., szombat

rajongás (álá ZeroFriends - In Flames)


Nno, legyen egy ilyen is, hogy megcsókolom egy bejegyzésen keresztül egy-egy kedvenc talpát. Egy kicsit a jelenlegi sablonról, és a fejlécről fogok beszélni.

Van egy olyan kollektíva, hogy ZeroFriends. Olyan fickókból áll, akik művészkednek, persze modern köntösben. Festenek, rajzolnak, műveiket pedig pólókra, ilyen-olyan tárgyakra nyomják, vagy épp bekeretezve árulják, és én biza - majd ha egyszer sok pénzem lesz - felvásárolnám az egész raktárukat, és a budi fölé is a logójukat ragasztgatnám.

Nem tudom, ösmerős-e nektek az In Flames? Gőzöm sincs 1-2 blogoson kívül, hogy miket hallgat, így nem lehetek benne biztos. Egy metál együttesről van szó, akik melodic death metalt szolgáltatnak, méghozzá a legjobbat, ami csak a Föld kerekén létezik. Mindig is szerettek újítani, sokan ezért is szeretik őket. Mert bár, ha egy teljesen új dalt hallasz tőlük, felismered őket, de tuti, hogy valami újítás lesz a nótában. És így jött Andersnek (ének) az ötlet, hogy ő biza' nem fog egy fotót, vagy egy photoshoppolt vérfürdőt a borítóra biggyeszteni, hanem valami eredetivel kápráztat el mindenkit. Így jött a képbe a ZeroFriends, ahol Dave Correia, és Alex Pardee meg is rajzolta az album-artot.

A fejlécben a bagyoly buksis haver az A Sense of Purpose album kulcsfigurája, én négy éve vagyok beledilizve, biggyesztgetem mindenhova, boldog születésnapomra még agyagból megformálva is megkaptam, örültem is neki becsületesen. :) Úgyhogy eljött az ideje, hogy a blogot is uralja. A homályos, háttérbe szoruló kép Alex Pardee munkája, a betűk is tőlük vannak. Az In Flames-eseknek készült az is.
A hattér pedig a régi, csak szürke, és sötétebb. Nagyon sokat bajlódtam azzal a fejléccel, mert sehogy sem akart úgy kinézni, ahogy én szerettem volna, de végül ebben egyeztünk meg. Photoshophoz nem értek, így ez komoly Paint, és Irfan View közreműködéssel készült :D

Nem tudom ki mennyire rajongója az ilyen stílusnak, de azoknak, akik szívlelik, itt még néhány kép: :)

2 megjegyzés:

  1. köszi az ismertetőt, még nem hallottam egyikőjükről sem.
    (a zenéket majd melóból meghallgatom, itthon túl lassú vagyok a lejátszáshoz.)
    jók ezek a képek nagyon.
    az a farkas éppen tüsszent?:D oké, nem komolytalankodok.
    tök jó, hogy a morbidod és az erőszakot a színekkel tompítják, ami így marad, az groteszk, de mégsem úgy, ahogy sima erőszakkal lenne. nem vagyok túl jó művészeti elemzésekben, lehet, nem is ezt a cél szolgálja, de ez jutott eszembe róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. élveztem összerakni :) Érdemes, remélem tetszeni is fog.
      Lehet megcsikolta valami az orrát... :))
      Szerintem is azt csinálják. Sokkal brutálisabb hatása lenne pl az átvágott torkú fickónak a képe, ha vér fröcskölne szanaszét.

      Örülök, hogy tetszenek :D

      Törlés