2012. január 12., csütörtök

Na nesze

Asszem visszagyógyultam, és újra követem becsületesen a könyves világ tevékenységeit.

Pillanat, kifejtem.

Meg nem mondom, mit csináltam múlt évben (eljutottam arra a szintre, hogy sikeresen tavalynak minősítem 2011-et), de hogy nem olvastam, az biztos. Mármint nem annyit, mint azelőtt. Könyv könyv után jött (még anno), non-stop molyon és blogokon csüngtem. Aztán egyszercsak nem. Valahogy nem találtam meg azt a könyvet, már amikor kedvem volt olvasni, ami lekötött még az elején. Türelmem meg nem volt semmihez. Ezért is volt, hogy rengeteg könyvet félbe hagytam.

Persze azért találtam olyat, amit gyöngyszemnek titulálok, sőt, találtam óriási kedvenceket. Van ez a tömeg-kór, mikor az ember nem tudja mit olvasson, és semmi sem köti le, nna, ez nálam hónapokig húzódott, kisebb-nagyobb szünetekkel.

A freeblog összeomlása után átköltöztem ide, a blogspotra, és a blog újraélesztésével is foglalkozni fogok ezentúl, nem hagyom csak úgy lenni magának.

Óriási terveim vannak... :)) Na jó, csak szimpla tervek. Pl. el akarom olvasni a Bibliát, hogy mi ütött belém, nem tudom, de mindenképp leküzdöm majd valahogy, ha egy teljes évet vesz igénybe, akkor is, mert bár nem vagyok vallásos, kíváncsi vagyok rá, milyen úgy teljes egészében, könyvként, nem pedig ige-ként.

Mindenképp folytatom Martin sorozatát, ami természetes, ki az az elvetemült lélek, aki nem folytatja? :D Újra szeretném olvasni a Gyűrűk Urát, tavaly kimaradt, itt az idő előkapni a szivem csücskét, és akkor már elolvasni Húrin-t, és a Szilmarilokat. Milyen rajongó vagyok én, ha ezeket nem olvasom?
Befejezem Hobb Orgyilkos regényfolyamát, Lukjanyenko Őrség-sorozatát, másfél könyv van még hátra, igazán nem nagy cucc, lévén, hogy szeretem is, ezek után pedig bele akaork kóstolni a sci-fi sorozatába is. Nem ártana egy Murakami regény sem már végre, molyon sokat dícsérik, kíváncsi vagyok reá... Ugyanígy Naomi Novikról sem akarok lemaradni, Jonathan Stroudról sem, és a Csodaidőket is előkapom végre.

Elérkezettnek érzem Tim Severin Viking trilógiáját, rég tervben van már, és Anne Rice-t is folytatni kéne. Aztán végül, de nem utolsó sorban Steven Eriksonnak is nekiülök újabb lendülettel, mert szeretem, csak túl sokáig lett félretéve szegény.

Ez itt mind azért keletkezett, mert lemaradtam az idei várólista csökkentésről... lusta voltam polcot csinálni :)) Úgyhogy tessék, ezt akarom, meglátjuk mi lesz. Bár Nima elvén haladva (amit követek én már rég, csak nem volt megfogalmazva), nem erőltetek túl semmit, ha valami nem tetszik, várhat. Minőségre hajtok, úgyis az a cél, hogy könyeket olvasssak, és nem az, hogy sokat.
Óóó, és ugye lesz új Zafón kötet, és már rá is találtam egy idei kedvencre, Patrick Rothfuss-ra. Eddig jól indul az év, könyv téren.

7 megjegyzés:

  1. nem semmi tervek.:D
    Eriksonból meddig jutottál el?
    mondanám, hogy kit húzz le a listáról, de nem szólok bele, hátha neked majd bejön.:))

    VálaszTörlés
  2. Erikson - első kötet kb 70 százalék... csupáncsak. Nyugodtan mondd, szerinted mi nem jó, kíváncsi vagyok :D

    VálaszTörlés
  3. Naomi Novik.:D szerintem ő nagyon pancser.
    de azért olvass bele, mert hátha tetszeni fog, lehet, hogy csak nekem nem jött be egyáltalán.

    VálaszTörlés
  4. Időközben beugrott, hogy valahol lehúztad Novikot :)) Biztos, ami biztos, utóljára hagyom :D

    VálaszTörlés
  5. A Lukjanyenkóhoz és a Hobbhoz is pont nekem van kihívásom. :)) A Csodaidők pedig nagyon-nagyon jó választás, nem lehet nem szeretni. :)

    VálaszTörlés
  6. Hobbhoz kihívás? Az egyedi viláhos? Vagy van külön Hobbra szabott? :D Szétnézek én :) Mindkettő zseniális, olvastam már 3-3 kötetet mindegyikből.
    Nno, kösz az ösztönzést, előrehozom akkor valamivel a Csodaidőket.

    VálaszTörlés
  7. Nem fogod megbánni az előrehozását. :)

    VálaszTörlés