2011. december 22., csütörtök

Sátorfa

Átköltöztem ide. Freeblogon szevasz jó néhány bejegyzésnek, még így is, hogy alig-alig néztem a blog felé. Szándékomban áll ezennel újra becsületesen írogatni olvasmányaimról, és úgy tervezem, hogy be-beszúrok néhány postot filmről, sorozatról és zenéről.
Át nem hozok bejegyzést, nem látom értelmét, itt lesz a link, ha valakit érdekel, megtalálja a régi blogot is. Ennek viszont kevés esél
yét látom, tudván, hogy mivel nem írtam, az a néhány ember sem igazán néz felém, aki még anno megtette. Én hibám... ez van. Most viszont nekiülök sablont szerkeszteni (fúúúha :-s), bejegyzést gyártani.
Üdvözletem mindenkinek, aki majd betéved ide, remélem nem riasztom el pár mondat után, és halálra sem untatom majd :))


So, brace yourselves, Tibi is comming :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése