2011. december 29., csütörtök

Nótaszó

Ma végre megfelelő életkedvvel keltem ahhoz, hogy csináljak valamit, ne csak a scrollt görgessem egész nap, úgyhogy összelökök egy zenés bejegyzést, meglátjuk mennyire érdekli az embereket :)

Néhány hónapja (lehet van fél éve...) egyik barátom küldött két linket, két Vad Fruttik számmal. A név kicsit furcsa volt, de nem ítélhetsz ilyesmi alapján. Ami fejbe kólintott az egyedi hangzás, és a szöveg volt, na meg persze a színvonal. Le lehet ordítani a fejem, de szerintem nem túl sok magyar zenekar van, akik megmaradtak a magyar nyelvnél, értelmesek a szövegeik és színvonalas muzsikát raknak össze. A Quimby, Ákos a nagyok (persze most azokról beszélek, akik ma is futnak, az Ossian, Pokolgép is rohadt nagy együttesek, csak más tészta), társul melléjük a Vad Fruttik ezentúl.
Ismeritek a Depresszió zenekart? Eddig azzal voltam, milyen jók a szövegeik, mert sok okosság van bennük, értelmesek, de így, a Fruttikat hallgatva azt kell mondjam, hogy lenyomják őket. A Depresszió szövegek csaponganak össze-vissza, míg a Fruttisok szövegei egybefüggőek, és megtapogatják a kis lelkedet.
Nem szeretnék arról beszélni, mikor alakultak, miképpen, megtalálható a hivatalos oldalukon a biográfia, beteszek egy linket, egy pillanat. A célom, hogy aki hajlik a kissé underground zene felé, rock stílusban, enyhe kis electro dallamokkal, ritmusokkal, mindenképp tessék hallgatni.
Véleményem szerint a legutóbbi, Fénystopposok, album a legkiemelkedőbb, hihetetlen milyen szövegek vannak rajta... szinte kizárt, hogy ne szorongassa meg a lelked legalább egy kissé egyik dal sem.
De hosszú vagyok, lehet már el is vesztettem az embereket, csapongok én is a gondolataimmal, jöjjenek a videók :)

(talán ezt ismeritek, X-Faktorban énekelte Bagossy Norbert) Borongós, szorongós, dühös szám, imádom.

Hatalmas! Megaszondja mi a szitu ebben a rohadt világban.

Vad Fruttik - Lehetek én is
Nem magyarázom, üt.

Vad Fruttik - Lehunyom a szemem
3 percnyi megírt, elénekelt fájdalom.

Vad Fruttik - Embergép
Dal arról, milyen az ember a rohanó világban... szorong, elfojt, nyel, és kezdi elejétől.

Remélem felkelti az érdeklődésetek, igazán figyelemre méltó a munkájuk. Ha egy ember hallgatni fogja azért, amit én összeirkáltam, már megérte.


A zenekar tagjai:
  • Kerekes Gergely – gitár
  • Hock Zoltán – basszusgitár
  • Hock Attila – dob
  • Győrffy Gyula – billentyűs hangszerek
  • Likó Marcell – ének, gitár

Diszkográfia:

  • 2006 - Rózsikámnak digitálisan (inkább elektronikus)
  • 2008 - Egy éjszaka Bohémiában (többnyire easy listeninges)
  • 2010 - Fénystopposok (a már kiforrott mestermű :D)

- Hivatalos oldal -

- Youtube oldaluk -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése