2012. február 14., kedd

Bored to Death


Marom a falat az unalomtól, firkálok ide valamit... de most sorozatról.
Egy ugyanilyen pillanatomban keresgéltem valamit, mit nézzek, és megláttam a címet, na mondom ez kell nekem. Tényleg kellett.

A sorozatot Jonathan Ames szülte, aki egy amerikai író, általában alkoholista írókról ír (ennyiszer használni az ír szót egy mondatban, ecsém...), olyan, mint Bukowski. A téma legalábbis, még nem olvastam Amestől semmit, úgyhogy nem dobálózok Bukowskival, mert nem. Lehet ezért tetszik a sorozat is.

Szóval van a pacák középen, ő egy író, aki elég sokat iszik, de épp most szokik át kizárólag a fehérborra, mert annak alacsony az alkoholtartalma - hogy is van? nem szar csak kaka? És mindemellé egyik jó barátja Mariska is...
A bal oldali öreg egy magazin főszerkesztője, a jobb oldali a szakállasdagicsávó a hangoverből, ahogy én is ismerem. Soha nem fogom megjegyezni a nevét, sajnálom. Szóval a jobb oldali haver illusztrátor, képregényeket gyárt, kisebb-nagyobb sikerekkel.

Jonathan (ez a neve az írónak) második regénye írásával küszködik, amikor bevillan az égő, és feltesz egy hirdetést az internetre, hogy ő egy engedély nélküli dedektív (mert szereti a krimiket), és persze ezt sokan igénybe veszik.

Jobbnál jobb eseteket kap, bevonja barátait is, én meg hátradőlve nyerítek rajtuk, mert imádom ezt a fajta humort. Már csak az opening nagyon megfogott, könyves kezdet, jó kis dal, be is linkelem ide.
Jaaaj, ami az első résznél fel fog tűnni, Schwartzman borzalmas színész, egy átlag embernek több mimikája van alvás közben, mint amit ő mutat, de idővel javul, és a poénoknak köszönhetően mellőzni lehet az alakítását. Meg hát Zach überel mindent, nem komplett az az ember.

No, ennyi, össze-vissza mondtam mindent, a lényeg, érdemes megnézni, 3 évad, 8-8 résszel, rövidke, szórakoztató, kellemes.

http://www.youtube.com/watch?v=uPSb8yFGZ-E <---- a főcím.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése